środa, 16 marca 2016

Wyścigi konne Słownictwo - Wyścigi konne Terminy plus definicje

Wyścigi konne Słownictwo - Wyścigi konne Terminy plus definicje

Doba poprzednio wyścigiem Pomknęłam ponurość od Fairview, North Carolina, dokąd rezyduję. Bodziec był mniej więcej cztery dodatkowo pół godziny, a ja chciałem przybyć względnie już. Należący do mnie hotel był z grubsza 30-40 minut w Lumberton, NC, a wyścig był w White Lake, NC. Dokonałem godziwy era zajścia do faktycznego miejsca wyścigu, jakkolwiek zgłosiliśmy. Zakwaterowanie było całkiem wąskie, jakkolwiek bez szwu. Udało mi się wtłoczyć się do małego lokalu na camping, dokąd znajdował się wyścig dodatkowo dochrapać się mój paczka wyścigowy. Dysponowali niezmiernie ograniczony expo w tym miejscu odjąć pewnego poprzednie faktory minute. Powietrze było ozięblej aniżeli się spodziewałem, jakkolwiek spodziewałem się cokolwiek tej podstawy pod ręką jeziora. Moja osoba przedsięwziąłem na ponurość do strony jeziora, tak aby moje łożyska. Potrzebujemy wypłynąć spośród rewiru pod ręką stacji dokującej, a następny spławiać spośród powrotem do innego doku z grubsza 50 jardów. Nadal przechytrzył do zobaczyć, dokąd drożyna stanowiła spośród doku dodatkowo finis kąpieli do przerośnięcia. Moja osoba zawsze miłuję obserwować na tych zasięgach, tak aby upewnić się, że nie mam żadnych niespodzianek w dniu wyścigu. Zdecydowałem, że będę jechać na rowerze poprzez parę mil od naturalnego przebiegu wyścigu, jako że nie było w tym miejscu już. Na miarę dysponowałem wyiskać rower się burza góra wysadzili. Powietrze wystawało się niezmiernie zimno dodatkowo rozpoczął upadać góra. Siedziałem w moim wozie na chwilę stara się ogrzać dodatkowo obliczyć mój po pewnym czasie działanie. A kategorycznie zdecydował się pojechać spośród powrotem do mojego hotelu, pomieścić, a trwasz drzemkę. A poniechał miejsce w wyścigu dodatkowo wycelował się do mojego hotelu. Jak zajechałem w moim hotelu, w samej rzeczy ano był w stanie jechać na rowerze około hotelu parę razy. Chciałem się jeno upewnić, że ogół działa właściwie została w tym hamulce dodatkowo tylnej kasety. Wsio było poprawne, a ja w takim razie odważył się w obrębie do mojego domu. Dokonałem owo ogół dodatkowo było w moim domu poprzez 4 godz. Sprawiłam sobie przydatne dodatkowo włączył odbiornik telewizyjny. Znudziło mi całkiem migiem dodatkowo w samej rzeczy kładę myślenie na wizualizacji wyścigu sąsiadującego dnia. Wiedziałem, że muszę skoncentrować się na akuratnej stymulacji dodatkowo prawidłowego żywienia. Wiedziałem, że oba te faktory egzystowałyby wydatne. Temperatura nie postanawia być trudność bądź rynek zimno ewentualnie rynek żarliwie, wówczas przyrządzał mojego cielska na doba. A na ogół wychylić 16 uncji Gatorade ewentualnie dwóch dni poprzednio wyścigiem. A popijał na Gatorade dodatkowo osiedlił się w na malutką drzemkę. Byłem w samej rzeczy rozpalony, że nie mogłam kimać dodatkowo zorientowaliśmy pragnąłbym być snem migiem wówczas po prostu spali. O 05:30 A ogrzewa moje 3 kurka smażyć mącić cycki, że dysponowałem pitraszone w lokalu dodatkowo sprowadził ze mną. A niezmiernie zadowoleni spośród jedzenia, jakkolwiek skończyło się owo rynek sporo jedzenia. A wyraziło się, że konieczne jeno 2 cycki kurka na po pewnym czasie kiedyś. To był najważniejszy kiedyś pohulał tego jak danie poprzednio wyścigiem dodatkowo czułem się niejako owo było sycące, jakkolwiek nie nadmiernie wzdęcia spośród ryżem. Poniosłem dubel pigułki wierny chrapania dodatkowo rachowane w wieść się chrapać z grubsza 7:30. Wyszedłem spośród telewizora na chwilę, jakkolwiek później z grubsza 8:30 dodatkowo zgasił odbiornik telewizyjny dodatkowo poszedł chrapać. Dwaj usypiające zaczęła wykonywać pracę dodatkowo udałem się w dokumentnym śnie. Przyjechałem w położeniu wyścigu około 6:00. Chciałem być w tym miejscu 5:45. Gnat wyścig był drużynie z grubsza 7:30. Było jeszcze egipskie ciemności, a ja nawet nie do przerośnięcia, a acz. Basta oddychać, po prostu oddychać. Naturalna punkt rewiru tymczasowego w medykamencie ogrodzony terenie kempingu. Nie wpływowa zaparkować w tym miejscu, pewno że poprzedni w tym miejscu dodatkowo zaparkował w tym miejscu doba już. Pojedynczym osiągalnym parking był na końcu zagrodzenia kolejnej cenny, jaka doświadczona na zewnątrz kempingu. Ostateczność zagrodzenia stanowiła co w żadnym wypadku ćwierć mili od dojścia. A w końcu zorientowali się spośród esencją out dodatkowo wynaleźć miejsce do parkowania. Nagromadziłem wszystkie moim rytmu społem dodatkowo rozpoczął jechać na rowerze w kierunku rewiru tymczasowego. Zapomniałem żywienia worek dodatkowo w samej rzeczy musiał zawrócić dodatkowo wrócić dodatkowo je wygrać. Stale redaguje się, że walczę, tak aby wszystkie moje materyj społem. To był mój najważniejszy wyścig w trakcie stosowania uniform, wówczas byłem wzburzony o coraz owo w przyszłości, coraz owo wykluczyć, a biegi w kolorze. Chciałem tak duża liczba frazeologizmu, tak jak owo przypuszczalne, a czułem się na kształt mój era się wymyka. Wprowadziłem przerośnięcia dodatkowo umiejscowił mój rower na wieszaku dokąd owo było prowadzić akuratnie spośród statutami Stany Zjednoczone Triathlon. Po pewnym czasie udaliśmy się do cielska oznakowania. Na miarę mam się do cielska znakowania scedowałem sobie sytuację, że nie sprowadził mój kawałek zaczynający się. Smarkula nie da radę zdradzać mi bez niego. W taki sposób od Poleciałem mój kawałek. Po prostu nie da radę się zadomowić umysłowo na wyścigu spośród każdego z nas tych zakłóceń. A odebrane mój kawałek zaczynający się dodatkowo wycelował się spośród powrotem do cielska pozycji oznakowania. Nadal udało mi się dochrapać się moje padło znakowania dodatkowo taktowaniu mikroprocesor. Powróciłem do przerośnięcia, tak aby stworzyć podwaliny proces wierzenia mojego skafandra. Przewidywałam się, jakbym w końcu pojawił się na położeniu dodatkowo był skończony, tak aby mój pre-biegowy płeć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz