środa, 4 listopada 2015

Wygląda na to, że mój pierwszy post nie będzie okazały

Wygląda na to, że mój pierwszy post nie będzie okazały

Witam! Jestem Cezariusz. Mam 39 lat. Urodziłem się w miejscowości Parczew. Pracuję od 10 lat jako księgowy, a poprzednio pracowałem kilka lat jako Spedytor . Jeśli miałbym przytoczyć dwie cechy, które mnie charakteryzują, zapewne byłyby to patriotyzm i patriotyzm. Kocham aktywność fizyczną i wszystko co z nią związane, jeśli tylko mam trochę wolnego czasu, spedzam go grając w rugby. Co wieczór siadam przed TV i oglądam spotkania mojej ulubionej drużyny piłkarskiej, którą jest Livingston F.C.. Każdy ma przeróżne zainteresowania, mnie interesuje geografia i geografia. Moja ulubiona powieść to Miasteczko Middlemarch - George Eliot. Jeśli chodzi o kino to uwielbiam Las Vegas Parano (1998), Chłopaki nie płaczą (2000) oraz The Fugitive. Czasami lubię zagrać w Diablo II (2000) i Diablo II (2000). Liczę na to, że zainteresowałem was swoją osobą i że od od tej chwili będziecie śledzić moje posty. Czekam z niecierpliwośćią na wasze opinie. Serdecznie pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz